دو قلوهای افسانه ای

دو قلوهای افسانه ای

کاش میشد لحظه ها را پس میگرفت !

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 40134
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1




چی بگم والا

سلام سلام سلام سلام سلام سلام

خوبین ؟؟ شادی جون تولدت مبارک ! من امتحان داشتم خبر نداشتم

بریم سر خاطره امروز !

با سایه خانوم یا به قول یه بنده خدایی با مملکت خانوم نشسته بودم داشتیم در مورد یه چیزی حرف میزدیم به احتمال زیاد داشتیم غیبت میکردیم که یه دفعه سایه گفت حدیث میدونی چیکار کردم ؟ گفتم چیکار کردی شاید دوباره وب عوض کردی !  گفت نه یه غلط دیگه کردم گفتم چی ؟ گفت موهامو کوتاه کردم

گفتم کو ببینم نشون داد دیدم مملکت خانوم تموم موهاشو چیده فقط یکم گذاشته که بسته بشن خندیدم گفتم سایه منم موهامو کوتاه کردم کسی خبر نداره خودم کوتاه کردم اینقد خوشگل شدن !

این از این

حالا یه چیز مینویسم که اگه این بفهمه پدرمو در میاره ! رفته تو یه سایت خیلی خیلی محترم عضو شده یکی از مدیراش  با این قل ناهمگون خیلی 6 شده بعد داشتیم در موردش حرف میزدیم که ور داشت گفت من ادرس اینجارو بهش میدم بچه خوبیه گفتم سایه ادرس اینجارو بدی من دیگه اینجا نمیام اون بیاد اندازه همه حرف میزنه . در کمال پررویی گفت اون نیاد منم نمیام الانم قهره نشسته اونور میگه تا اون نیاد منم دیگه نمیام . میگه یه روز بی خبر میزارم از این وب میرم منم گفتم بزار برو چه بهتر الان تصمیم داره بی خبر بره از اینجا . هیچی دیگه حالا موندم چیکار کنم میدونم اخرش یه جوری میشه خودم باید برم از اقای مدیر دعوت کنم تا بیاد اینجا

این از این قل ناهمگون !!

اقای اچ اچ من هر چی بهش میگم برو تو جمع جواب نظراتو بده اپ کن وبلاگو میگه خجالت میکشم نمیرم .

من تقریبا ماهی یه بار میام نت بر عکس بعضیا درسامو دقیقه نود نمیخونم ولی با این حال همه امتحانام و بد دادم ریاضی13 میشم زبان19زیست20(به خدا انقد ریاضی تست کنکور زدم که شبیه تست شدم...سایه منو دیده میگه چرا چهار گزینه ای شدی ) خداخودش به خیر بگذرونه . اون مملکت خانومم هر امتحانی میده میاد خونه میگه 20 میشم 20 میشم تازه بو معلماشم قول 20 میده ولی اون اخر میزنه همه رو خراب میکنه !!

جالا نمرات سایه رو تا به الان بگم:

فلسفه و منطق نمره شو نزدن ولی خودش میگه16میشم....

ادبیات:19

زبان:19

حامعه شناسی :18

ریاضی:20(انقد کلاس تست رفت که پول بابا ته کشید من نتونستم برم وگرنه نمره م 13نمیشد...)

دین و زندگی 19

نمره انضباطش از 15بالاتر نمیاد....(15م با پارتی میشه)

خودش میگه من دانش اموز زرنگیم نظر شما چیه؟؟؟؟

الانم هی میگه زود بنویس برو درسات و بخون تا به مامان نگفتم...(یکی نیس به خودش بگه که همش تو نت میچرخه...)

5دقه پیش میگه انقد بدم میاد از دخترایی که میرن جلو پسرا خودشون و لوس میکنن و از اون پسرایی که شلوار تنگ میپوشن ادم روش نمیشه نگاشون کنه

خب دیگه من برم بخوابم

بای بای





نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت20:57---28 دی 1390
سلام خواهرای شیطون
خیلی با حال نوشتین گمونم خیلی جالب شده باشی حدیث خانم چه جوری خودت موهاتو زدی؟حالا این سایت مدیر محترمه را میشه ما هم بدونیم چه سایتی هست شاید مفید باشه برامون خوب نمرهاتونم خوبه بابا از من که بهتره این قدر تست نزن یکمی اب میوه بخور


امیر
ساعت20:50---28 دی 1390
سلام به حدیث خانم و سایه خانم خواهران دوقلو

پوزش کمی دیر اومدم چن روز ی نبودم

منم با تاخیر تولد شادی خانم را بهش تبریک میگم


عسل
ساعت8:46---27 دی 1390
سلام نيستين 2قولوها نكنه باز تغيير محل دادين؟
بابا اگه مستاجر هم باشين سالي يه بار بايد اثاث كشي كنين نه دم به ساعت؟
مگه حلزونين؟
شوخي كردم


حسین
ساعت12:51---26 دی 1390
سلام
عزیزان لطفا این آیدی رو اد کنین تو یاهو ککار واجبی با هر دو شما دارم به نفع شما هم هست. هیچ گونه آزری هم ندارم و مزاحم هم نمیشم.
ID yahoo : nasanhohaabi


SHADI
ساعت14:42---24 دی 1390
Happy birthday to UUUUU

طلا
ساعت20:22---19 دی 1390
سلام دخمل..

ربطی به کلاس ریاضی نداره...

کمتر آپ کن.... جواب میده!


fati
ساعت19:25---19 دی 1390
به به ميبينم كه خونه تكوني كرديد مبارك گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: حدیث تاريخ: چهار شنبه 18 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

روزگارا ! که چنین سخت به من میگیری . با خبر باش که پژمردن من اسان نیست ! گرچه دلگیر تر از دیروزم . گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند . لیک باور دارم ، دلخوشی ها کم نیست زندگی باید کرد ... ***** سلام سایه و حدیث هستیم . دخترای فوق العاده خوبی هستیم فقط یه کوچولو شیطونیم مرسی که از وبمون دیدن کردین نظر میزارین ادرس بزارین چون ما علم غیب نداریم همین دیگه فعلا

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to 2gholoohaye-afsaneai.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com